30 lip 2013

Stacja...

Witam :)



2 komentarze:

  1. Kurwa jakim cudem takie informacje że nie robie mapki !? Jakim cudem ? Bez rozmowy ze mną ? To po chuj ja się mięczylem nad szczecinem gorzowem i zieloną górą ? ! Daniel ja się pytam !? Jak mam ci foty uzodstępniać jak nie mam kompa !!! ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nie odzywasz się ponad miesiąc pisaliśmy ze sobą ponad miesiąc temu pisałem do Cb czy robisz mapę dalej bo taka cisza z twojej strony a ty napisałeś:
    "kurde , no mam sporo na głowie 2 fora konwerty , i do tego życie realne praca , rodzina dom..."
    Pomyślałem ok.. wrócisz za tydzień czy 2 dasz znać co i jak... ale od 25 czerwca w ogólę się nie odzywałeś, więc pomyślałem koniec... a tym czasem 30 lipca, wielka afera, nie wiem czy chcę robić tą mapę sam czy z kimś po tym wszystkim...gg...

    OdpowiedzUsuń

Proszę komentować :-)